Saturday 30 December 2017

Pit zg forex


26 de junho de 2017, 08:29 jordan pisze: witam, mam problem z wypenieniem zacznika pitzg a mianowicie rozumiem, e mam wypeni pola w czci C 3 ale nie mam pojcia co wpisa w pole 31 (dochd o ktrym mowa w art. 30b ust. 5a i 5b ustawy) skoro poniosem strat i pole 32 (podatek zapacony za granic). Eu co wpisa w pole pastwo uzyskania dochodu skoro Almirante para broker esteski ale gdzie znalazem info, e ma rachunek i biuro w Polsce Kraj wpisujesz Estónia, um poste w 31 i 32 wpisujesz zero. Jednak t strat wykazujesz na PIT-38. Czyli na PITZG wpisujesz zero, a na PIT-38 wszystko obliczasz. Sol ycia jest kasa.26 kwie 2017, 14:09 jordan pisze: Não para teraz mam Dylemat Bo miaem okazj podjecha do EUA, wytumaczyem o co mi chodzi para pani powiedziaa, e PITZG nie musz skada no ale ona nie wiedziaa co para forex. Ja w zeszym roku te nie skadaem Pit ZG. W tym roku wszdzie pisz, eby skadac, para skadam :) Popieprzony mamy system podatkowy. Nikt nic nie wie. Mam 8 kont i 8 pitw ZG plus PIT 38, 36, 0. Razem jakie 14 stron. Podbijam pytanie: jak rozliczy dochd, gdy konto jest zarzdzane przez brokera Konto jest zbiorcze (wszyscy uczestnicy wpacaj na to konto) i nie ma historii transakcji. Mam tylko podgld na dzienn zmian mojego kapitau w proc. Eu consegui. Rozliczenie na zasadach kadej transakcji (przychd-koszt) jest niemoliwe. Czy w tym ukadzie bior wynik z 31 grudnia i ewentualny, roczny zysk doliczam do przychodu (lub strat do kosztw) 29 de junho de 2017, 11:17 Majac strate z zagranicznego brokera, ktory nie wystawia PIT-8C, w PIT-38 w rubryce C Wiersz quotPrzychody wykazane w czesci F informacji PIT-8Cuot zostawiam mesma zera, natomiast moje wlasne wyliczenia wpisuje do wiersza drugiego quotInne przychodyquot Juz wyczytalem watpliwosci co do skladania PITZG jesli ma sie sama strate, ale chyba lepiej zlozyc z tymi dwoma zerami (EUA -: facepalm ) O co natomiast chodzi w rubryce G quotInformacja o dochodach (przychodach) wykazywanych na podstawie art.45 ust.3c ustawyquot Zostawic tam 0 Jesli broker udziela mi bonusu 50, ktory pozniej stracilem, para moge to wykazac w kosztach 29 kwie 2017, 16: 40 Pytanko nie podaem w rozliczeniu zagranicznego brokera i co teraz nie wysa mi Pitu8 i co teraz mog mnie ciga, ciekawe czy si dowiedz, po co te rozliczenia banki powinnny para za nas zrobi 09 lip 2017, 10:22 kupidyn pisze: najpier W ugraj jaks kase na forexie a dopiero wtedy si zacznij przejmowa, czy paci podatki czy nie. A co ma piernik do wiatraka zanim czegokolwiek si podejm staram si mie pene rozeznanie w sytuacji i mie wszystko rozplanowane na kad ewentualno. Poza wiedz, ktr przyswajam z ksiek interesuj mnie te zatem aspekty praktyczne, prawo, wybr brokera itp. Eu estou com o wicezy wiedzy tym lepiej zreszt z tego co czytam nawet bdc na minusyus musiabym si bawi w rozliczenia a nie przepadam za nudn, papierkow robot Niektrym po prostu ju woda sodowa uderzya do gowy na tym forum i tyle. Sam jestem ciekaw jak para brincadeira. 06 p. 2017, 11:53 Witam, jestem wieakiem jeeli chodzi o inwestycje na rynku walutowym, duo czytaem o tym e rozliczenia FOREX mog por problematyczne dla urzdw skarbowych. Chiaem si tylko upewni tutaj e artyku ktry znalazem nie wprowadzi mnie w bd. Przepraszam jeeli umieciem posta w zym dziale, ale tutaj akurat byo pisane o podatkach wic stwierdziem e si podepn. Tre tego forex-rss. infopodatek-od-forex. html artykuu jest rzetelna. Nie wprowadza w bd Pytam, bo jeeli jest ok, para chyba zaapaem o co chodzi ju z kwesti podatkw, przynajmniej na najprostszym szczeblu. 01 wrz 2017, 17:28 Panowie wiecie moze jak to jest z rozliczaniem ewentualnych zyskow z forexu w ukCzy forexowe zyski dodaje sie do zarobkowczy poprostu przelicza sie zysk na funty i placi od tej sumy podatek. I jeszcze jedna sprawa. Po jakim kursie sie przelicza Te zyski Dzieki z gory Kto jest online Uytkownicy przegldajcy para o fórum: Obecnie na forum nie ma adnego zarejestrowanego uytkownika i 2 goci Technologi dostarcza phpBB reg Forum Software phpBB Group. Styl weuniversal stworzony przez weeb. OSTRZEENIE O RYZYKU. Transakcje Forex oraz CFD oparte na dwigni finansowej s wysoce ryzykowne dla Twojego kapitau, poniewa straty mog przewyszy depozyt. Dlatego te, Forex oraz kontrakty CFD mog nie por odpowiednie dla wszystkich inwestorw. Nie naley ryzykowa wicej, ni jest si getowym straci. Przed podjciem decyzji o transakcji upewnij si, e rozumiesz zwizane z nimi ryzyka i jeeli jest to konieczne zasignij niezalenej porady. Jak wykaza strat w PITZG pierwszy raz rozlicza bd si w formie PIT-38, um mam kilka pyta. Prosibym bardzo o rozwianie moich wtpliwoci bd ukierunkowanie mnie na waciwy tor wypenienia zeznania. W 2017 roku zawieraem transakcje na giedzie walutowej Forex (pochodne instrumentw finansowych). W roku tym poniosem strat w wysokoci 501 z. Jako, e depozyt zoony jest na koncie brokera zagranicznego nie otrzymaem druku PIT-8C, wic wpisaem kwoty przychodu i koszty uzyskania przychodu w kolumnie C. 2. w polach 22 i 23. Czy jest to dobrze wypenione Dalej moje wtpliwoci budzi zacznik PITZG. Broker zarejestrowany jest na Cyprze co te umieciem w tym zaczniku. Zobowizany jestem do wypenienia kolumny C.3. I tutaj nie wiem, co wpisa w polu 31. gdy poniosem faktyczn strat. Czy pozostawi 0 z, czy wpisa strat 501 z Skaniabym si bardziej ku 0 z, gdy dochd rozumiem jako uzyskanie wartoci dodatniej z bilansu przychd - koszta uzyskania przychodu. Prosz o wyjanienie wyej wymienionych kwestii oraz ycz miego dnia. Dodano 2017-04-25 19:57 przez Jo67asia Witam, Mam 2 rachunki maklerskie. Na rachunku prywatnym mam zysk (wykazany w PIT-8C) na rachunku spki cywilnej jest strata, wyliczona przez ksigow spki (nie mam PIT).Spka ma 5 wsplnikw, wic 15 tej straty przypada na mnie. Czy dochody z giedy z tych rachunkw mog rozliczy razem na jed. Dodano 2017-04-29 21:54 przez oo Szanowni Pastwo, prosz o pomoc, bo si pogubiam. Za rok 2017 mam dochody z etatu, dziaalnoci gospodarczej oraz wiadczenia z ZUS. Czyli do rozliczenia dochodu za 2017 miaam 3 informacje (odpowiednio): PIT-11, PITB oraz PIT-11A, m za PIT-11. Rozliczamy si wsplnie, wic zoylimy do US PIT. Dodano 2017-04-19 15:27 przez mariuszwilk-1963 W 2017 r. Spka z o. o. W ktrej byem udziaowcem kupia ode mnie udziay. Nie otrzymaem PIT-8C, posiadam jedynie umow zbycia udziaw. Jak mam rozliczy PIT-38 Dodano 2017-04-25 08:43 przez Sawecki Witam serdecznie, jak zoy zeznanie podatkowe (na jakim formularzu), jeli w 2017 roku otrzymaem tylko PIT-8C (z tyt. Papierw wartocipwych) ze strat i nie Miaem adnych innych przychodw, kosztw, ubezpiecze, itd. Czy sam PIT-38 starczy, czy mam skada dodatkowo PIT-37 cakiem pusty, bo nie. Dodano 2017-04-08 20:32 przez mysza64 Witam, dostaam dwa PIT-11 z dwch rnych zakadw pracy (umowa zlecenie) oraz PIT-8C (rubryka D quotodsetki od zabezpieczenia majtkowegoquot) na kwot 19,06 z. Na jakim druku mam si rozliczy Eu jeszcze jedno: jak rozliczam mesmo PIT-11 (PIT-37) wychodzi mi ponad 500 z zrobo, a jak rozliczam z uwzg. Publikowane w serwisie porady maj charakter edukacyjny i nie mog por traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczce konkretnych przypadkw. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponosz odpowiedzialnoci za skutki wykorzystania zamieszczanych porad. Porady - pytania i odpowiedzi Bdzie trudniej o zwrot nadpaty podatku z Holandii Wedug danych CBOS Holandia para od kilku lat trzeci po Wyspach Brytyjskich oraz Niemczech, najchtniej wybierany kierunek emigracji Polakw. Wedug szacunkw Euro-Tax. pl w 2017 roku Holenderski fiskus ma zwrci polskim pracownikom Blisko 32. Dochody norweskie bez podatku ale trzeba rozliczy w Polsce Uzyskanie dochodw z najemnej tytuu pracy nd pokadzie statku morskiego, eksploatowanego w transporcie midzynarodowym przez przedsibiorstwo majce siedzib oraz miejsce faktycznego Zarzdu na terytorium Norwegii, wymaga ich rozliczenia w. Praca na morzu zwolniona z podatku dochodowego Marynarz posiadajcy polsk rezydencj podatkow, uma praqueca na estatua de vaga de Singapura, nie zapaci w Polsce podatku dochodowego. Rocznego PIT-a musi jednak w Polsce zoy. Gdy do zagranicznych dochodw stosuje on metod. Ulga abolicyjna nie na zwrot podatku z zagranicy Prática de polícia za zagranic musz niekiedy obowizkowo w Polsce rozliczy si z uzyskanych tam dochodw, w tym take obliczy od nich podatek dla polskiego fiskusa. Mordaço. W stosunku do dochodw uzyskiwanych w Belgii, Holandii. Szukaj pyta i odpowiedzi

No comments:

Post a Comment